Ik werk sinds januari 2024 bij Café de Beurs en start volgend jaar de opleiding tot horecaondernemer, HOM de Rooi Pannen in Breda.
Waarom ben je bij Café de Beurs gaan werken?
Ik zocht al een tijdje een bijbaantje in de horeca. Mijn moeder stelde toen voor om bij Café de Beurs te gaan werken.
Het leukste aan mijn werk vind ik:
De superlieve collega’s met wie ik mag werken. Dat maakt een niet zo drukke dag een stuk leuker.
Als ik mijn baan een cijfer mocht geven dan geef ik een …
8